Vakansiyanın təsviri
Xammal planına uyğun olaraq işlədiyi ərazi üzrə müəssisələri xammalla təmin etmək
Bazarın təhlili, tələb olunan məhsul və xidmətlərin daxili və xarici bazarda araşdırılması;
Ən uyğun təchizatçı və tədarükçülərin seçimi, yazışmaların və danışıqların aparılması, görüşlərin təşkil edilməsi;
Təchizatla bağlı müqavilələrin şərtlərinin müəyyən olunması, hazırlanması və həyata keçirilməsinə təmin edilməsi;
Alınmış məhsul və ya xidmətin keyfiyyət və logistika məsələlərinin həllinə dəstək göstərilməsi;
Təchizatçı və tədarükçü bazasının yaradılması, təchizatçıların və tədarükçülərin qiymətləndirilməsi;
Tədarükçü şirkətlərdən qiymət təkliflərinin alınması, təkliflərin müqayisəli təhlilinin aparılması və optimal təklifin rəhbərliyə təqdim edilməsi;
Sifarişlərin yönləndirilməsi, prosesin izlənilməsi və sürətləndirilməsi;
Tələbatlarla bağlı proqnozlaşdırmanın aparılması və ehtiyacların müəyyən olunması;
Hesabatların hazırlanması və analiz olunması;
Xüsusi tələblər
Ali təhsil;
Müvafiq sahə üzrə 3 il iş təcrübəsi;
Microsoft Excel ilə yüksək səviyyədə işləmə bacarığı;
Azərbaycan dili – sərbəst; rus və ya ingilis dilləri üstünlük hesab edilir;
Məsuliyyətlilik və hesabatlılıq;
Analitik düşünmə və qərarvermə qabiliyyəti;
Ünsiyyətcil və kollektivdə işləmə bacarığı.
Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə, CV-nizi cv@azersun.com elektron poçt ünvanına emaili-in mövzu yerinə "Satınalma üzrə Mütəxəssis ( Biləsuvar ) " yazaraq göndərə bilər və ya hr.azersun.com ünvanından qeydiyyatdan keçib müraciət edə bilərsiniz.
Müraciət üçün (CV):
https://hr.azersun.com/job/Satınalma-üzrə-mütəxəssis/992175155/